نامه دادا به نانا

بغضم را قورت می دهم و رویاهایم را پر پرمی کنم جلوی همین دیوار و ارام چمدانم رابر می دارم و بی صدا سمت خیالاتم قدم می زنم. سمت کدام خیابان را باید وجب کنم تا خیالم جمع شود بابت تمام جهیزیه هایم ((داماد رفته جهیزیه بخره))هوای اینجا هم دیگر عروسی ندارد و من در هوای دلم بالاو پایین می پرم . رد این خیابان را طی نکرده بر می گردم .ذهنم را پرواز می دهم سمت پول نداشته ام و خیال خام سر زا رفته ام و اینجا هوا هنوز صاف تا قسمتی ابری می ماند تا همیشه و من کارشناس این دل .


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , ,

مطالب مرتبط

    نظرات

    ابوالفضل
    ابوالفضل در تاریخ 1390/12/8/1 و 22:51 گفته :
    سلام
    وب خوبي داري اگه تونستي ومنو قابل دونستي بيا تو وبم ونظر بده تا لينكت كنم و اگه منو قابل دونستي لينكم كن به عنوان شعر ومتن عاشقانه
    تا بلينكمت
    amirhassan
    amirhassan در تاریخ 1390/12/8/1 و 15:50 گفته :
    سلام دوست عزیز وب قشنگی داری به من هم سر بزن و نظر بده ممنون میشم
    ابوالفضل
    ابوالفضل در تاریخ 1390/12/8/1 و 22:51 گفته :
    سلام
    وب خوبي داري اگه تونستي ومنو قابل دونستي بيا تو وبم ونظر بده تا لينكت كنم و اگه منو قابل دونستي لينكم كن به عنوان شعر ومتن عاشقانه
    تا بلينكمت
    amirhassan
    amirhassan در تاریخ 1390/12/8/1 و 15:50 گفته :
    سلام دوست عزیز وب قشنگی داری به من هم سر بزن و نظر بده ممنون میشم
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: